Általános szerződési feltételek
1) A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Cím: Patakporta
Levélcím: 8256 Ábrahámhegy, Patak u. 65.
Telefon: +36-70-779-6658
E-mail: patakporta@gmail.com
Internet: www.patakporta.hu
A szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szabályokat a Házirend tartalmazza.
2) A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI:
– A szolgáltatás megrendelése:
A megrendelést minden esetben írásban kell megküldeni a szolgáltatónak.
A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját.
A szolgáltató minden megrendelést írásban igazol vissza.
– A szolgáltatás lemondása:
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szolgáltatót.
A megrendelések kötbérmentes lemondásra – amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik – az érkezést megelőzően 14 nappal van lehetőség.
Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke a megrendelt szolgáltatás díjának 70%-a, de legalább a megrendelésben szereplő 1 napi szállásdíj.
– Az apartmanba történő érkezés-távozás:
Az apartmant az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján azt a vendégeknek 10:00 óráig kell elhagyni.
3) FIZETÉSI FELTÉTELEK
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya), illetve a helyszínen készpénzzel.
SZÉP kártya fizetés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a foglalás menetének és a SZÉP kártya szolgáltatóval való szerződés állapotának ellenőrzése miatt.
A vendég köteles az általa megrendelt szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég érkezésekor a szolgáltatást helyszínen készpénzzel vagy a szolgáltatás igénybevételének megkezdése előtt a megrendelt szolgáltatás értékével egyező összegű banki átutalás a Szolgáltató bankszámlájára.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég által megrendelt és visszaigazolt szolgáltatások teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatások igénybevételének megkezdését megelőző 30 nappal – a Vendég részére írásban megküldött nyilatkozattal – elálljon, a Vendég által esetlegesen pénzben megfizetett előleg egyidejű visszautalása vagy SZÉP kártyáról történt előlegfizetés esetén a SZÉP kártyára történő visszatérítés mellett.
4) ÁRAINK
Az árak minden esetben tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t.
A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja.
Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a Szolgáltató a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Szolgáltató honlapján (www.patakporta.hu) található.
5) REKLAMÁCIÓ:
A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a Szolgáltatónál írásban élhet kifogással.
Szolgáltató a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.
6) KÁRTÉRÍTÉS:
A Szolgáltató az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel. Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.
Szolgáltató kötelezettséget vállal a Házirend szálláshelyen történő elhelyezésére.
Ábrahámhegy, 2023. január 01.